آخرین اخبار
کد مطلب: 146816
​فرمانده سپاه ناحيه شهرستان لردگان؛
۹ دي حماسه اي بزرگ براي پشتيباني از نظام اسلامي بود
تاریخ انتشار : 1400/10/08 22:52:15
نمایش : 599
سرهنگ رحيمي فرمانده سپاه لردگان، ۹ دي را حماسه بزرگ براي پشتيباني از نظامي اسلامي دانست و گفت: مردم در اين روز تاريخي به تمامي فتنه گران داخلي و توطئه‌گران خارجي فهماندند که هميشه بيدار و در صحنه‌اند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ سرهنگ پاسدار عباس رحيمي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان لردگان، با اشاره به حماسه ۹ دي گفت: تاريخ انقلاب اسلامي مملو از نقاط عطفي است که در اذهان ملت شريف و ولايت مدار ايران اسلامي نقش بسته است.

وي افزود: مردم در ۹ دي به تمامي فتنه گران داخلي و توطئه‌گران خارجي فهماندند که هميشه بيدار و در صحنه‌اند و پاسدار واقعي ميراث گران بهاي بنيان گذار جمهوري اسلامي هستند.

رحيمي تصريح کرد: دوران غرور آفرين دفاع مقدس، تسخير لانه جاسوسي آمريکا و پيشرفت هاي هسته اي و دفاعي از نمونه هاي بارزي است که جزء هويت هر ايراني ولايت مدار و متعهد است و در اين عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند مسير رشد و شکوفايي ملت ايران را سد کنند که با بصيرت ملت و رهبري مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام شده اند، به طوري که فتنه‌ سال ۸۸ از ديگر نقشه ها و ترفندهاي معاندان نظام بود که با بصيرت ملت شريف و شهيدپرور ايران در حماسه ۹ دي نقش بر آب شد

فرمانده سپاه ناحيه لردگان اظهار داشت: دشمنان نظام بدانند كه امروز ملت ايران همان مردم زمان پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي و دوران دفاع مقدس بوده و آگاهانه و با تبعيت از رهبري انقلاب و دستاوردهاي آن پاسداري كرده و هرگز تن به ذلت در برابر زورگويي دشمن نمي دهد.

عباس رحيمي، با بيان اينکه ۹ دي ماه به فرموده‌ي رهبر فرزانه انقلاب روز تجلي قدرت خدا و حرکتي ماندگار در تاريخ انقلاب است، يادآوري کرد: در ۹ دي مردم نشان دادند که همواره با بصيرت به وصاياي امام راحل گوش مي‌دهند که مي‌فرمود «همواره پشتيبان ولايت‌فقيه باشيد تا به مملکت شما آسيبي نرسد».

سرهنگ‌ رحيمي در پايان تاکيد کرد: سپاه ناحيه لردگان از ۹ تا ۱۹ دي که دهه‌ي بصيرت است برنامه‌هاي متنوعي در سطح حوزه‌ها و پايگاه‌ها برگزار مي‌کند.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس